درباره شرکت آرین

شرکت فنی و مهندسی آرین در زمینه طراحی و تولید فضاهای آبی ( انواع آبنما ، آبنمای موزیکال ، آبنمای هارمونیک ( پویا )، پرده آب ، آبنمای نوشتاری ، عرضه انواع فواره ، فواره بال ، نازل آبنما ، پمپ آبنما ، چراغ آبنما ، نورپردازی آبنما و …) ، سیستم های نورپردازی مدرن پرژکتور و وال واشر ( LED & POWER LED ) فعالیت می کند. این شرکت آماده ارائه انواع خدمات مربوط به آبنما و نورپردازی مطابق با سلیقه مشتری در ایران ، خاورمیانه ، کشورهای آسیایی و اروپایی می باشد.

 شرکت فنی و مهندسی آرین در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ گواهینامه کیفیت (ISO 9001)، گواهینامه ایمنی و بهداشت (ISO 14001) و گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی (۱۸۰۰۱ OHSAS) از موسسه IQS انگلیس شد.

اکنون شرکت آرین این ادعا را دارد که تمامی پروژه های اجرایی را بر اساس استانداردهای اروپایی برق ، الکترونیک و مکانیک با ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله توسط متخصصین داخلی اجرا می نماید.
فلسفه آرین این است تا با به کارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تک‌تک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد و شعار ما در شرکت آرین ساختن برای ماندن است.

دریافت رزومه شرکت آرین

شرکت آرین


E-mail:
ArianEng.Group@Gmail.Com

Tell : 051 44458900

FAX : 051 44456047

آبنما, آبنمای پویا, آبنمای ریتمیک, آبنمای موزیکال, آبنمای هارمونیک, پرده آب, پمپ آبنما, فواره, کفکش آبنما, نازل آبنما

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up